Klä avrä, havrä, harä

Sitter ock kollar på roliga klipp åp Youtube, Robert Gustavsson är så himla kul, eller Nile City som jag tittar på nu är helt underbart. Karaktären Pelle Alsing, är helt fantastisk (han som har djur som råkar ut för "olyckor"). Glen Killing:  "Leker ni också?"  Pelle: "Eh ja, vet du? Vi brukar leka...också". Så underbart kul, jag kan inte förstå hur dom kommer på allt. Robert Gustavsson när han imeterer Tony Irving är också jätte kul. "Du trippa runt, du rak i rygg...men detta är inte Rumba. Gör piruetta, piruetta!"

Idag har jag varit i Skövde och fikat med Jessica Hilmersson, det var jätte trevligt. Vi åt varsin jätte brownie, jag käkade upp hela min och jag är fortfarande mätt efter flera timmar. Sen satt vi ute i solen och snacka skit. En helt underbar dag. Jag tänkte ha med texten till Robert Brobergs "väderlek" men den är så lånh, men lyssna på den, den är fantastiskt kul! Det var så skönt att prata med Jessica, eller hon prata mest, och det var skönt att lyssna, att ge fokus åt någon annan. Att inte behöva tänka på sina egna bekymmer. Det satt som en smäck!

Vi har också fått igång vårat gamla 8 bitars tv-spel. Jag och mamma varvade Mario Bros 3 igår. Det är så kul med dom gamla spelen, man behöver inte tänka allt för mycket, det finns bara en väg att gå, och bara ett fåtal knappar att trycka på. Jag kan spela det hur mycket som helst utan att tröttna på det! 

kram å hej! 


Kommentarer
Postat av: Jessica Hilmersson

Tack för idag själv gumman! <3 var jätte skönt att få babbla ur sig om allt :) även om mitt dåliga samvete halvt om halvt gnager mig efter att ha babblat på så, rår inte för det. Btw, jag ääääälskar 8-bits!! Får komma och ha spelkväll hos dig nån dag!? :D

2009-04-01 @ 20:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0