Saknar...

Nu har jag inte träffat Patrik på jätte länge! Jag saknar honom jätte mycket, speciellt när han skriver att han saknar och älskar mej massor. Jag vill ju vara där han är, myspysmen jag vet att han måste jobba, om jag hade ett jobb så skulle jag också jobba. Det är så förbenat att han bor i Vänersborg. Jag får väl åka ner och överraska honom någon kväll!

Jag pratade med Gunilla ikväll och sa att jag hade tänkt att inte var med i Grease. Det var jätte jobbigt att förklara varför man inte orkar att vara med. Jag vet att hon bryr sej jätte mycket om mej, men ändå är det svårt. jag vet att det skulle var jätte kul att vara med, och jag kommer säkert ångra mej när jag mår bättre. Men jag måste ta varje dag som den kommer. Nuet är det enda jag måste bry mej om, när det gäller mej själv vill säga. Det är så svårt att veta hur jag kommer att må om ett halv år, jag menar vägen dit kommer att vara jätte jobbig och då veta att man måste vara på topp för att umgås med massa folk som man inte känner. Det är massa beslut som jag inte har kraft att ta ställning till just nu!

Men trots alla saker runt om så har denna soliga dag varit bra, jag har solat ute på gården så det stått härliga till! Det var 30 grader vid väggen där jag satt. Jag läste en bra bok och bara myste! 

Puss å hej alla glada!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0