Tänk om..

Tänk om jag hade stannat kvar i Turkiet, och jag hade gett det EN chans TILL! Hur hade allt sett ut då... Jag försöker fortfarande att se saker som en plus och minus lista! Men det suger verkligen att tänka tillbaka och undra. När jag tittar på bilder nerifrån Turkiet känner jag "Fy faan vad kul det skulle vart att stannat!" Men samtidigt ser jag på det så att jag är inte en sån människa som klarar att hålla igång 12 timmar dagligen och varje ledig stund man har är inte ledig utan bara massa repeterande. Visst alla säger att jag ska vara stolt över att jag åkte dit iaf. Men jag är inte det, och alla gånger jag har sagt det ljuger jag! Jag ville så himla gärna klara av det, jag ville jobba som showartist i ett halv år, jag ville känna att "faan, jag klarade det här"! Men det kan jag inte nu, jag skäms fortfarande att jag kom hem. Jag kan knappt gå ut i Töreboda för jag vill inte att folk som jag känner ska se att jag har kommit hem. Att jag misslyckades!! Varför kunde alla utom jag!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Därför att du helt enkelt var stark nog att inse dina begränsningar.

och i min värld är det sann stryka.

2009-05-05 @ 13:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0