Lite oro

Jag känner mej lite orolig i kroppen. Jag tror att det kan bero på att jag börjat skolan, det händer nått nytt liksom. Jag är spänd och känner mej knepig i magen, vilket gör att jag blir ännu mera orolig och så blir det en ond cirkel. Det är inte så att jag mår dåligt eller ska göra nått dumt, utan bara lite spänd i allmänhet.

Detta är en så himla fin låt av Ted Gärdestad, lite okänd, för mej iaf.

http://www.youtube.com/watch?v=zj_3MT-BbAk&feature=PlayList&p=5CCEA3205B0B2F1F&index=17



Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag vet att det inte är på det sätter du är spänd i kroppen. Men jag tycker att du borde unna dej en massagde eller nåt. Så som du slitigt i sommar.

2009-08-27 @ 21:02:33
Postat av: Lina

Vad är det du börjat läsa?? Fika när jag kommer hem tycker jag inplaneras snarast.

2009-08-29 @ 14:46:40
URL: http://linaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0