Skola

Idag började skolan! Jag ser fram emot att läsa, det ska bli kul. Matten kommer att bli riktig tuff dock, men det ska bli spännande att se vad jag klarar! Jag har gett mej den på att klara ett G! Jag börjar på måndag med psykologi A! Jag kände inte igen så jätte många, men några från högstadiet var allt med. 

Igår var jag och pappa under huset igen, vi skulle linda runt någon grej runt röret så att möss inte gnaga på isoleringen. Det är lite  tufft att ha varit där nere. Dom har slängt ut toan för det läckte ur ett rör. Så nu får vi gå ute på utedasset!




Ne inte riktist så drastiskt, vi har ju faktiskt en toa kvar inne.

Jag var och åt lite "hej då" lunch med Emelie, hon ska ut i väla igen! Det var jättemysigt, men jag blev helt proppmätt så jag orkade bara hälften. Så blir det när det är gott!



Puss å kram

Kommentarer
Postat av: erica

faan vad snyggt alltså. toaletten...:)

2009-08-20 @ 22:04:20
Postat av: erica

länka gärna till min blogg om du vill..

2009-08-20 @ 22:04:38
Postat av: Emelie

Oj vad jag inte hade last har i pa lange.. vilken fin bild det blidde pa oss! <3 hoppas du har det bra gumman!

2009-09-05 @ 07:56:51
URL: http://musikaltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0