Glasögonen

Igår fick jag mina glasögon, eller det är samma som jag hade förut fast andra glas i dom. Jag var hos optikern i torsdags och han konstaterade att jag hade brytningsfel. Det är ju skönt att veta att det var något fel på ögonen när jag har sett så illa!


Idag har jag varit hos Erica och pysslat om henne lite. Hon har fått en panikångestattack och eftersom jag har varit med om det så snacka vi lite om det. Jag fick testa henne nya kamera! Det var verkligen kul! Vill också ha en sån, men det har jag inet råd med som synd är. Skriver längre i morgon.


Pussar


Kommentarer
Postat av: Erica

Min lilla Nocko! I sommar tjänar du pengar och jjag tycker du är mer än värd att ge dig själv lite lyx, en kamera är ju toppen. Det är härligt att ha en egen hobby, tidsfördriv och energikälla. Det räcker gott och väl att anväända "standard objektiv" i början. sen kan man ju önska sig objektiv i framtiden när man fyller år och i julklapp :)

2009-06-17 @ 14:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0