Kalas och drill

Vilken dag det har varit idag! Först åkte jag till Forsvik för att drilla, jag vill verkligen inte klaga på värmen på nått sätt men  det var nått grymt varmt i drillkläderna! Jag svettades som en lärka och en i musikkåren höll på att svimma. Vi tryckte i oss vatten för att hålla oss på benen och det funkade. När jag kom hem så tog jag mej en riktigt kall dusch och det var inte dumt.

På eftermiddagen så åkte vi hem till min farbror för att fira honom. Av mej fick han en fiskvåg och några drag. Det är så roligt med honom för han verkligen hatar att få upp mört! Han svär och gormar som en blå när han får upp någon och han tar aldrig i dom heller. "Mörtajävel" skriker han och vill nästan åka hem från sjön! Ne nu ljög jag lite, men arg blir han! Vi fick jätte god jordgubbstårta med grädde, det var mums! Sen hittade vi lite kor eller rättare sagt kvigor att gosa med. Men det blev inte så mycket gos för dom var lite skygga, men nyfikna så dom kom fram till staketet men dom vilel inte bli klappade. På sätt och vis kan jag ju förstå dom, för jag skulle inte vilja att folk gick omkring och klappade på mej!



Jag och Vilma

En ko

Jag har ju köpt The Sims 3! Det är så kul att man kan göra precis som man vill med möbler och kläder. Färger och mönster har inga gränser, så underbart. Jag får spela lite på kvällen för det är ju så varmt på dagen och man måste ju fånga dagen!

Glöm inte att rösta på min blogg på http://designbyjessica.blogg.se/  jag har nummer 4! Så kul att jag kom med!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Helen

Vad fin du var i håret! Super med det ljusa :D

Kram

2009-06-29 @ 08:20:26
URL: http://kallgard.blogg.se/
Postat av: Helen

Vad fin du var i håret! Super med det ljusa :D

Kram

2009-06-29 @ 08:20:54
URL: http://kallgard.blogg.se/
Postat av: Lina

Fan vad snygg du är.

2009-07-01 @ 00:06:18
URL: http://linaapersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0