Flytt och Grease

Idag ska till Patriks och ta ett sista bad i hans lägenhet, det kommer kännas tomt utan honom i närheten. Visserligen är det bara 2 timmars tågresa till honom, men ibland kan det vara skönt att bara kunna åka till honom på 2o minuter. Jag ska nog hälpa honom och hans föräldrar att städa lite också, men flyttstädning är nog det tråkigaste man kan göra! Man måste ju städa precis överallt. Under badkaret, under spisen, i ventilationer, skura 3 gånger så att allt verkligen är rent.  Det ska bli väldigt mysigt i kväll dock, jag ska ta med mej DVDn och min skivspelare så vi kan lyssna på Creedens medans vi badar, och titta på Kill Bill när vi äter pizza! Det finns i princip inget i hans lägenhet, men kärleken finns ju!!

Nu över till Grease, jag känner mej förbered på ett oförberett sätt, jag kan låtarnam nej ag har inet övat jätte mycket på dom, jag har inte blivit nervös än, vilket jag vet att jag kommer bli i morgon! Det ska bli super kul verkligen, hoppas att jag kommer med! Jag ska sjunga den obligatoriska låten " There are worse things I could do" ur filmen, och sen " Walking on sunshine", den sjung jag på utagningen till Fritidsreso, och den känner jag mej trygg med!

Grease

Nu ska jag pysa! Hej å tack leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0