Barnvakt

Jag sitter just nu hos Erica och är barnvakt åt lille Helmer. Det går jätte bra, än i alla fall. Ne men det går bra, han är så snäll. Det känns som ett hedersuppdrag! Han är ganska lättroad, vilket är skönt. Erica är och bowlar och det känns jätte bra att kunna göra det för dom.
 
Idag har jag även lagat mat, Fläskfilé och champinjonsås. Det var den otäckaste sås någonsin, tur att mamma kom och redde upp allt. (en liten ordvits fick jag med). Det blev hyfsatgott tillslut. Men nu vet jag hur man ska göra på rätt sätt. Så nästa gång kommer det bli kalas gott! 

Nu är det dags att släppa Turkiet. Men det går inte. Jag försöker och försöker, men jag tror det bästa sättet bara är att inte tänka på det. Jag är så trött på det! Varför plågar jag mej med att titta på bilder på alla som är nere och jobbar?! Men jag kan inte sluta!

tackohej!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0