En sund dag?

Idag har jag varit hos systeryster Jessica! Som vanligt när vi ses så är det film och godis som gäller. Jag försöker att inte äta så mycket godis då, men det är så gott så jag kan inte låta bli, och efteråt tänker man att : Aldrig mer! Men det klart man inte kan hålla det. Vi brukar se thriller eller skräck, men idag slog vi på komedi Allt flyter hette den. Jag vart riktigt besviken, jag trodde den skulle vara jätte kul, men den var riktigt seg. Sen åkte vi hem till Diana och käka pizza, det var riktigt mumsigt!

Jag har stickat en snusdose-påse! Det skulle bli ett mobilfodral. Jag hade ett jättefint mobilfodral när jag var 14, det var en rosa kanin, där hade jag allt! Mobil, pengar, kort, ja allt! Så nu tänkte jag att jag skulle sticka ett. Men den blev lite liten
så jag använder den till dosan istället!





Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: HeleN

Hihi, även om jag inte vann Go Cart finalen kände jag mig ändå bäst :D



Snyggt fodral, du kan ju sticka!



Ha det bra!

Kram

2009-05-29 @ 20:24:33
URL: http://kallgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0