ESC the final!!

Ja gårdagens ESC blev ju inte en överraskning om man tänker på Sveriges bidrag. Men att Norges bidrag skulle dra iväg så var otippat från mej i alla fall. Men men, vad kan man vänta sej av Sverige, jag har inställningen att Sverige kommer sist. Nu får vi faan ta och skärpa oss. vi kan ju inte skicka vilken skit som helst!!!!
Jag hejade ju på Rumänien Balkan Girls. Den var riktigt bra! Fartig på ett soft sätt. Mycket bra framträdande. 

Men vi hade det mycket trevligt här hemma ändå. Vi åt grillspett och chips och satte betyg på låtarna.  
Så här ser en typisk melodifestival kväll ut. Camilla uppträngd i ett hörn i soffan och någon som brer ut sej, i detta afallet Jonas!

Så här ser det ut på melodifestivalen

http://www.youtube.com/watch?v=1pigRj0bdjo

I Fredags var jag hos Emelie Backlund på kalas. Vi fick jätte god mat och efterätt. Det var kul att hela "gänget" var med. Jag fick en jätte snygg fickplunta av Jossi. Den var rosa. Jätte sött.

Tacko hejjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0