Karamellkungen = bajs

På kvällskvisten idag var jag väldigt godissugen och bestämde mej för att köpa godis och eftersom Icas har Karamellkungen som leverantör bestämde jag mej för att handla på Konsum, och när jag kommer  till Konsum så har dom bytt till Karamellkungen!!!!!! Fatta att jag blev arg, dom hade mycket godare godis där innan, vart sjutton ska jag köpa godis nu? Pressbyrån finns ju, men det finns inte så mycket, plus att det är lite hårt imellan åt.
 
Jag och mamma var i Silverfallen idag, det var jätte fint. Massa vitsippor, violer och gullvivor. Det var väldigt lite vatten i fallen dock, men det gjorde inte så mycket, det var vackert ändå.

Tack å hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0