Sång idag

Idag var vi i kyrkan och övade inför dopet. Det gick bra. Fanny som ska spela piano är super duktig, det kommer att bli så fint. Jag ska sjunga Utan dina andetag och Ericas kusin ska sjunga En helt ny värld. Hon sjunger jätte bra!

Jag kan verkligen inte få Turkiet ur skallen, det bara snurrar och snurrar! Jag vill inte tänka på det, men det gör jag. Varje dag dyker något upp som påminner om det. Det gör mej galen. Jag kan inte ens slänga alla övningsfiler vi fick på USB minne, men jag vågar inte lyssna på dom heller, dom bara ligger på datorn och skräpar. Ångest! Jag kan inte sluta att drömma om det heller. Jag drömmer att dom vill att jag ska vara med och allting går jätte bra. Jag är helt oförbered och sätter allt, utan att ha behövt repat. Jag avundas Lina så som klarade det och önskar henne all lycka där nere! Jag hade hamnat på Cypern om jag varit kvar, det var dit jag ville komma. Faaaaaan!!! Jag är väl inte redo att släppa och radera alla låtarna än. Men när blir jag det då?!


Jag och mamma var barnvakt till Vilma idag, det var jätte mysigt. Hon var lite putt, men det berodde nog på att hon var hungrig. Hon hade fått mat precis innan Diana åkte men hon vart tydligen inte helt mätt. Vi trodde hon var trött, så vi tog en promenad. Men sen tog vi beslutet att hon var hungrig, och det var hon..hihi.  Hon är den sötaste lilla tösen som finns!

Vi var på kalas hos Diana igår också och fick jätte god pastasallad och kolatårta Så himla gott, och idag fannsdet tårta kvar. Jätte gott idag med!

Tack å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0