Varmt igen

Åh, vilken härlig dag det har varit idag igen! Men jag satt inte ute i solen, palla inte mer sol just nu, det fick räcka med igår.
Patrik var här idag, det var så kul, för vi trodde inte att vi skulle ses på tre veckor eller nått. Han var ju på fest igår och jar vart lite putt på att jag inte fick följa med, men han sa att respektive inte var bjudna så det var ju skönt att det var så och inte så att han inte ville ha med mej. Annars skulle party vara kul! Det var längesen nu, men det händer ju inte så mycket häromkring ändå. Suck!

Jag har kommit på att jag vill sluta äta mina tabletter, det är så tråkigt och det känns inte som dom hjälper heller. Helt meningslöst. Men det är ju inte bara stt sluta tyvärr. Det kan ju ta ett år att trappa ner. Surt.

I morgon ska jag gå bredvid på mitt sommarjobb. Jag har ju varit där två somrar tidigare så jag kan det ju, men det kan vara skönt att få en liten påminnelse så jag inte är helt offside när jag väl börjar i sommar.
Det känns väldigt pirrigt, tänk om jag inte klarar det! Även fast det är lugnt, men jag har ju inte jobbat på jätte länge! Jag måste gå in med inställningen att jag kan klara det, annars går det inte! Så peppa mej gärna...

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Klart det kommer att gå på superbra på jobbet.

Vill även att du ska veta att jag stöttar dej till 110% om du bestämmer dej för att börja trappa ner och senare sluta med dina tabletter. Älskar dej Kram

2009-06-01 @ 06:01:09
Postat av: Jossi

Det kommer gå jättebra gos! Du har gjort det förut, du vet hur allt går till. Inget att oroa sig för. Kommer hem den 11 juni. Vi ses då! Puss å kram

2009-06-01 @ 10:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0