Toa på torget..

Jag läste i tidningen härom dagen att korv och glass kiosken ska läggas ner på grund av att dom inte håller standard vad gäller hygien m.m., kan kan inte komma ihåg ordet för det. Korv kiosken hade bl.a. ingen yta att ställa sina inkomna varor och ingen bra yta och allt var det var, OCH det fanns ju folk som kissade vid deras ingång och det trodde dom (vet inte om det var ägaren elelr kommunen) berodde på att det inte finns några offentliga toaletter på torget!! BULLSHIT, inte sjutton kommer folk att sluta kissa här och där på fyllan bara för att dom smäller upp en toalett!! Vad jag garvade när jag läste det. Visst det är ju bra att man kan kissa även natte tid efter en ute kväll, men det tror jag inte packade människor i Mariestad kommer att bry sej om!

PEACE

Kommentarer
Postat av: matilda

rösta gärna på mig här, det skulle verkligen vara jätte snällt :D

http://www.tv4.se/1.1173520?i=158

2009-10-03 @ 21:08:04
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0