Den svarta löparen

Jag har läst en jättebra som heter Den svarta löparen! Jag käste ut den på tre dagar! Det handlade om en ung rektor som precis börjat på Skövdehögskola, och sen sker det ett mord på skolan. En av hennes medarbetare blev mördad, dom kontaktar polisen och sen ska man lista ut vem mördaren är!! Helt fantastisk.





I helgen har jag känt mej lite konstig. Jag har haft svårt att sova, dels har jag ju legat och läst, men jag har tänkt massa på fram tiden och ibland känns det som det är en blå vägg med vita blomrankor kommer upp framför mej. Det har nog mycket med skolan, jag känner mej allmänt stressad och spänd. Jag tror min syn blivit sämre igen, men jag kanske bara inbillar mej.

love

Kommentarer
Postat av: emmelistt

hej!!! ja dom är helt underbara!



nej hon har inte gjort sig någon sida ännu men jag hade tänkt göra en åt henne om någon dag. men så länge får du gärna beställa via min mail efter ditt önskemål :)

2009-09-28 @ 23:03:19
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0