Tråkigt!!

Nu börjar det blir tråkigt att vara ensam hemma! Men jag tror att så fort mamma och pappa kommer hem så kommer jag tycka att det är skönt att vara ensam hemma.

I natt drömde jag att jag gjorde slute med Patrik och ångrade mej, men han ville inte ha mej tillbaka!!! Jag vaknade kl 03.46 och var två sekunder från att ringa honom!! Fy faan vilken hemsk dröm!! Det fick mej att verkligen inse att jag vill vara ihop med Patrik länge (alltid)!! Jag kan inte beskriva hur mycket han betyder för mej och hur kär jag är i honom.
Tänk att man kan hitta någon som man tycker om så mycket och som tycker om en tillbaka lika mycket, det är egentligen väldigt knepigt. Hur våra känslor styr oss. Vad är det som bestämmer vilka man passar ihop med och vilka man inte attraheras av överhuvud taget? Det jag tycker är snyggt, tycker säkerligen andra inte ä snyggt! Men vad bestämmer det? Det kan man ju tänka på hur länge som helst och bli knepig i huvudet av!

En låt för Patrik!



Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0