Shopping och zombies

Idag har jag varit med Sanne i Skövde och shoppat! Eller hon shoppade och jag var smakråd. Emelie tittade in på ett hörn också, det var jättetrevligt. Sanne hittade ett par jättefina skor, höga och svarta. Jag skulle behöva lite höga klackar eftersom mina kompisar är långa så behöver jag komma upp lite så dom inte ser allt mitt mjäll! Haha..



När vi åkte från Maxi in till stan såg vi två livslevande ZOMBIES!! Hur häftigt som helst. Först trodde vi att det var några som var dyngraka, men sen såg vi ju att det var zombies. Jag blev lite smittad, så när jag kom hem såg jag ut såhär!



Kanske var det nått jag åt, jag vet inte!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Men de var ju inte levande förstår du väl? Zombies är ju döööööda jue :P

2010-04-26 @ 14:35:33
URL: http://sanniday.blogg.se/
Postat av: jag

SV: Jag vet, men det var roligt att uttrycka sej så! =)

2010-04-26 @ 19:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0