Dans audition...

I morgon är det andra delan av auditon till Fame! Jag är pirrig! Jag vet att det var många duktiga dansare där förra veckan när det var sång och teater! Det finns två tider att välja mellan antingen kl 9 då alla som har erfarenhet (känner sig duktig) ska komma sen har vi en tid vid 11 då alla som har lite erfarenhet elelr ingen erfarenhet ska komma. Visst, jag har erfarenhet, men jag kan ju inte påstå att det är jättemycket. Så jag funderar och funderar. jag är så rädd bara för att det ska vara en jättesvår koreografi och jag ser ut som jag aldrig dansat förr. Men samtidigt om man går på den andra så är det kanske en jättelättoch då får man inte visa vad man kan! Phu...

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0