Mina vänner

Erica, Nocko, Arne och Bollen elelr en hårboll i tre olika storlekar!


Du min lilla fjärt! Aldrig har man tråkigt i din närhet. Vi kan prata om allt, från vad som står i ena hörnet i min invecklade pyamas till djupa känslor! Du är det närmsta. Min själsfrände och förlånga tröja! My heart beats for you!


Jessica

Jag är så himla glad att vi har hittat tillbaka till varandra! På högstadiet var det du och jag mot världen. Jag vet att vad saken än gäller så finns du där för mej! Min syster. Lots of love!

Jossi

Saknar att ha dej i min närhet, vill att du ska bo i min garderob eller så! Vi ska banne mej komma utomlands igen. Jag vill Thailand! Vart vill du? Cant live without you!

Sanne

Min glada australien-girl! Saknar dej jättemycket. Jag skulle så himla gärna velat komma och hälsat på. Men när du kommer hem sen så ska vi leka du och jag! <3 Love to you!

Emelie

Du är så fantastisk, men vi hinner ju aldrig ses. När du kommer hem åker du lika fort :'(. Men nu när du kommer från Idre ska vi ses! Det ska jag se till! Kiss and love

Lina

Vi är så lika så det är nästan otäckt! Vi har lika kul varje gång vi ses, synd bara att det inte är mer ofta! Jag kommer och hälsar på dej, var så säker! Tits and ass baby

Jessie och Diana

Det finns inte ord för hur mycket jag älskar er! Ni är dom bästa systrar en Sandra kan ha! Om jag inte hade er så skulle min värld inte fungera, då skulle inte jag vara jag. När jag är glad, när jag är ledsen, när jag är förvirrad så finns ni där för att ta hand om er lillasyster. Älskar er till månen och tillbaka en miljard gånger!


Peace

Kommentarer
Postat av: Em

åååh söta söta du! du anar inte hur varm i hjärtat jag blev nu.. KLART vi ska ses när jag kommer hem!! jag håller alla tummarna jag har till dansprovet i veckan, vi hörs snart min älskade vän!!

Pussar i miljoner!!

2010-01-26 @ 11:52:38
URL: http://musikaltjejen.blogg.se/
Postat av: Diana

älskar dej hur mycket som helst oxå

Kom allt en liten tår i ögat här.. Kram och puss

2010-01-26 @ 13:21:01
Postat av: Lina

finaste Sandra, min fina och underbara Sandra.

Du är en av mina bästa vänner, en som jag kan dela allt med, en som jag litar på i alla väder. och det är lite creepy att vi är så lika, men ändå underbart. det gör att vi förstår varandra helt och fullt.

du har rätt i att vi ses alltför sällan men det bästa med vår vänskap är att även om det inte blir av så ofta så vet vi vart vi har varandra.



du är välkommen hit när du vill. jag har alltid en plats för dig.



piff <3 puff

2010-01-26 @ 19:21:28
Postat av: Hilmersson

Åh, gulle dig! <3



"For good times and bad times

I'll be on your side forever more.

That's what friends are for!"



SaZZa & JeJJa 4-eVeR

2010-01-29 @ 19:06:03
Postat av: syrran jh

du är för söt..älakar dig och diana till mars:) puss på er båda

2010-01-30 @ 11:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0