Vad ska göras?

Nu börjar man ju så fint fundera på vad som ska hända på det nya året.

JAG SKA...
... ta kontakt med någon människa som kan hjälpa mej med min spyfobi
... se till att få godkännt i matte B
... se til latt få godkänt i naturkunskap B
... hitta ett sommarjobb
... fundera på vad jag vill bli
... försöka hitta någon trevlig praktikplats (ev. på ett apotek)
... försöka flytta hemifrån
... inte tveka inför nya saker
... trappa ner min medicin ännu mer
... resa med någon kär
... bli bättre på att hälsa på mina vänner
... bli bättre på att höra av mej till mina vänner
... inte älta det förflutna
... börja träna på allvar
... inte trycka ner mej själv
... börja tänka mer på mej själv
... inte ta någon skit
... inte ge någon skit
... inte äta någon skit
... inte bära någon skit
... börja sjunga i en kör

Jag kommer nog på mer saker och då skriver jag det någon annan dag!!

Peace

Kommentarer
Postat av: Erica

Men Sandra!!!! måste du gå runt och bära på allting????!!!!!!

2010-01-07 @ 22:56:54
URL: http://iamsensitive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0