Fy faan

Igår var jag hos erica, allt var jättetrevligt! Vi satt och pratade gamla minnen allihop! Men idag berättar Erica för mej att hon har blivit magsjuk! Jag är helt förstörd! Detta får inte hända! Helmer och Lorna var också dåliga. Som tur är bröt det ut hos Erica i natt. Jag fattar inte att jag inte kan ta et med ro, att bara tänka: Händer det så händer det! Med det går inte! Hur mycket jag än försöker att tänka så, så går det inte att lugna ner mej!


Ett Norovirus! Ett av dom virusen som orsakar vinterkräksjukan! Gud så jag hatar detta virus! Jag hatar det av hela mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Diana

Var ett fult virus det..

2010-03-14 @ 21:38:04
Postat av: SV: Sandra

Ja vackert är det ju inte!

2010-03-14 @ 21:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0