Helt spänd

Fy vilka jobbiga dagar det har varit. Jag är helt slut i kroppen! Spänd som en fiolsträng och allt bara är riktigt jobbigt! Tanken på magsjuka finns där och moler hela tiden, dom vill inte försvinna. Allt vad jag gör, allt vad min familj gör, allt vad mina kompisar gör är kopplat till magsjuka på ett eller annat sätt! Varför kan inte mamma jobba utan att jag direkt tänker på att jag ska bli magsjuk för att någon som hon jobbar med kanske känner nån, som känner nån, som jobbar med nån, som är bror med den personens tjejs kusin har varit magsjuk för en vecka sen! Jag lovar! Det kan ibland gå i dom tankebanorna.  
Så just nu känner jag mej som ett nervöst vrak som inte kan skilja på vad som är rationellt och inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0