Fisket

I tisdags var jag och pappa och fiskade! Det var super mysigt. Vi fiskade och grillade korv. Jag och pappa fick 3 fiskar var, det var så mycket som man fick ta upp, så vi var helnöjda! Det som är lite speciellt när vi är ute och fiskar är att vi alltid trasslar in oss och fastnar här och där! Vi fastnade på botten ett par gånger, och jag fastnade två gånger i ett träd. Två olika träd som tur var.
Jag tycker verkligen om att hitta på saker med bara pappa!


Min första fisk.


Pappa som fiskar.


Det är inte bara jag som fastnar i träd. i mitten av bilden syns ett flöte och det är inte mitt eller pappas.


Från vänster: Hubbe, Bubbe, Lubbe, Knubbe, Nubbe och Kurt.

Kommentarer
Postat av: Sanne

MYS! Fin fångst också! Speciellt Knut.

2010-05-14 @ 21:24:16
URL: http://sannemaria.devote.se
Postat av: Sanne

Förlåt, jag menar förstås Kurt.

2010-05-14 @ 21:26:08
URL: http://sannemaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0