Hahaha!!!

Idag var jag på kalas hos min syster som fyllde år, vet inte riktigt hur mycket, så skit samma!
Jessica fick för sej att hon skulle testa Dianas epilator. Både jag och Diana trodde väl att hon skulle prova den och sen tycka att det inte var så farligt, eller iaf att hon skulle testa den! Men icke! Hon tog den någon centimeter över benet och skulle dutta ner den. Ja det såg så kul ut så jag och Diana garva på oss! Visst det känns, men hon trodde nog att det skulle kännas som att man skulle ta en kniv och köra ner i benet och vrida om, och riktigt så ont gör det ju inte. Vi försökte på alla sätt och vis men lyckades inte.



Nej det finns inga knivar på epilatorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0