Ännu en dag är till ända

Vad har jag gjort idag då? Jag har varit hos Jessie med pizza, och hon visade mej lite moves till onsdagens gympa-pass. Jag fick upp min motivation igen, det ska bli kul ha det passet, även fast jag inte så uthållig och stark så ska jag nog kunna peppa dom till att köra hårt.

Vad ska man hitta på att göra egentligen?
Jag har sökt 3 stycken jobb, har inte hört från något. Visserligen så var det sista ansökningsdagen i fredags men ändå. På fredag ska jag på möta om ev. jobba i Norge, det låter väl spännande?

Men jag har nog tappat min tro på mej själv vad gäller jobb, det känns som att jag inte skulle klara nått!
Men det ska jag jag! Jag ska visa mej själv att jag klarar det och faan vad häpen jag kommer att bli när jag står där högst upp och tittar ner på mej själv! Jag ska banne mej visa mej! Bara för att jag säger att det inte går, blir jag bara mer taggad. Jag ska få se! Vänta bara!!!

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0