Big girls don´t cry

Jag har hamnat en i en känslo svacka. Allt känns allmänt jobbigt och tungt. Till och med valet idag kändes konstigt. Jag fick värsta ångesten när jag skulle välja, det kändes som att allt hängde på mej. Det är väl att det börjar bli höst, jag brukar bli väldigt down då. Men det är skit jobbigt verkligen. Det kändes skönt att få lite pepping av Jossi.

Igår var jag och Sanne på partaj. Vi sköt pintball och luft gevär och det var kul för jag har aldrig gjort nått sånt förr. Det var väldigt kul att träffa en gammal klasskompis. Sanne var mästar skytten! Fy satan vad hon utklassa dom andra!

Sen har jag nog bestämt mej för att bli nykterist lite i mellan åt sådär. Inte för att jag brukar dricka några kopiösa mängder och bli redlös, utan för att det känns mer ok att säga "Jag är nykterist, det är därför jag inte dricker" än att säga " Jag har druckit några öl och nu känner jag inte för att dricka mer".

Lööv!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Stå på dig, strunta i hur det låter och säg bara vad du tycker och känner. Det är mer rätt mot digsjälv! Puss

2010-09-20 @ 00:45:35
URL: http://www.sannemaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0