En helg i Göteborg

Lite bilder från när jag var i Göteborg och hälsade på Jossi..

På en restaurang på Liseberg


På samma restaurang

Jag skulle ju bjuda Jossi på middag på Liseberg. Det var en födelsedags present. Vi tänkte att vi skulle åka lite karuseller, men det var så mycket folk så vi gick på Universeum i stället. Vi spelade på några hjul och vann.


Jag vann en påse chips...


... och Jossi vann en väska med godis.


Nu är på Universeum!


Jag lägger på lite ved på en bra i en kåta


En liten clownfisk


En såghaj, jag tror det heter det iaf
Vi fick lära oss att pojk hajar har två pillesnoppar, eftersom dom inte köra varken missonären eller doggy style. Dom har två så dom har större chans att pricka rätt eftersom dom kommer från sidan.


En orange fågel


Glada som få


Här skulle vi se besatta ut, men vi ser mer förstoppade ut, eller jag iaf


Ja, vi skulle göra något kul, det slutade med att Jossi skratta så hon grät


Mys

Ja det var min Göteborg helg i bilder.

Peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0