Sa du: Babian arsle?

Ja det sa jag! Efter gårdagens och dagens torkande i arslet så är det så. Antagligen har jag råkat ut för ett litet magvirus, för igår och idag har jag kissat bajs+att jag har ont i magen+att jag är så matt i hela kroppen. Jag har levt på blåbärsoppa och cola idag, mums! Jag håller alla tummar jag har för att ingen på teatern har blivit smittad.

Om man sjukskriver sej från jobbet, så skickar dom vidare det till Kinnekullehälsan, som i sin tur ringer upp en och frågar lite hur man mår och ger lite tips osv. Verkligen super bra! När dom ringde förut så kände jag mej väldigt speciell. Hur som helst så skulle jag göra egen vätske ersättning. Jag säger bara fy bövelen vad det smakade illa! Hu! Det är säkert bra, men det smakade verkligen peck!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0